diumenge, 19 de gener del 2014

Xirivella puja al "tren de la llibertat"

#TrenDeLaLibertad
València<====>Madrid
 

Com ens anem? Anirem en Bus (54 places). Eixida des de l'Albereda (font vivers) a les 7:00. Tornem a les 18:00
Reserves. Preu del bitllet 20€
Què farem a Madrid. A les 12:00 ens concentrem a Atocha i marxarem cap al Congrés (amb parada en el Ministeri de Sanitat) per a fer lliurament del document "Perquè jo decidisc", a continuació Assemblea per la llibertat en els locals de CCOO.
Perquè jo decidisc


Perquè jo decidisc des de l’autonomia moral, que és la base de la dignitat d’una persona, no accepte imposició ni cap prohibició pel que fa als meus drets sexuals i reproductius i, per tant, a la meua plena realització com a persona. Com a ésser humà autònom em negue a ser sotmesa a tractes degradants, ingerències arbitràries i tuteles coactives en la meua decisió de ser o no ser mare.

Perquè sóc lliure invoque la llibertat de consciència com el bé suprem sobre el qual fonamente les meues decisions. Considere cínics als que apel·len a la llibertat per restringir-la i malèvols als que no important-los el patiment causat volen imposar a tothom els seus principis de vida basats en inspiracions divines. Com a ésser humà lliure em negue a acceptar una maternitat forçada i un règim de tutela que condemna a les dones a la “minoria d’edat sexual i reproductiva”.

Perquè visc en democràcia i sóc demòcrata accepte les regles del joc que delimiten drets de pecats i llei de religió. Cap majoria política nascuda de les urnes, per molt absoluta que siga, està legitimada per convertir els drets en delictes i obligar-nos a seguir principis religiosos mitjançant sanció penal. Com a ciutadana exigeixo als que ens governen que no transformen el poder democràtic, salvaguarda de la pluralitat, en despotisme.

Perquè jo decidisc, sóc lliure i visc en democràcia exigisc al govern, a qualsevol govern, que promulguin lleis que afavorisquen l’autonomia moral, preservin la llibertat de consciència i garantisquen la pluralitat i diversitat d’interessos.

Perquè jo decidisc, sóc lliure i visc en democràcia exigisc que es mantinga l’actual Llei de salut sexual i reproductiva i d’interrupció voluntària de l’embaràs per afavorir l’autonomia moral, preservar la llibertat de consciència i garantir la pluralitat d’interessos de totes les dones.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada