divendres, 2 d’agost del 2013

Dolors, la de Flores Valen

Benvolgudes companyes i companys:

No és el meu costum escriure en el bloc, però aquest matí, després de conèixer la trista notícia de la defunció de Dolores Lis, més coneguda com “Dolors, la de Flores Valen”, crec que el menys que puc fer és escriure unes línies com a homenatge a aquesta “xicoteta”, però “gran dona” que ens ha deixat.

No deixe de pensar l'injust que aquest món. Hi ha tanta falta de persones com ella i no obstant la destinació fa que desaparega de les nostres vides, quan encara és tan necessària.

Per les que vam tenir la gran sort de conèixer-la, sabem de la seua lluita contra la malaltia, sempre amb eixe positivisme que la caracteritzava. La seua valentia, optimisme, humilitat i sobretot la seua gran generositat, valors en desús en la nostra societat.

La seua passió pel seu treball i la defensa dels drets humans i sobretot en els últims temps, la seua implicació en favor de la igualtat de gènere i defensa de les dones, ha fet d'ella un exemple a imitar.

La vaig conèixer de xiqueta, la vaig retrobar en la maduresa i em sent orgullosa d'haver compartit amb ella idees i compromisos.

Avui estic molt trista per aquesta gran pèrdua, i no solament per l'amistat que ens unia sinó perquè Xirivella ha perdut a una de les seues millors veïnes i el món a una gran persona.

No ha deixat descendència, però sí un llegat d'ensenyament i de vida que ens farà recordar-la per sempre.
Teresa Villaescusa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada